نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار از نقل و انتقالات یوونتوس

آخرین اخبار از نقل و انتقالات یوونتوس

زمان زیادی تا پایان نقل و انتقالات زمستانی باقی نمانده اما یوونتوسی ها هنوز موفق به خرید بازیکن جدیدی نشده اند و هر روز هدف های بانوی پیر برای خرید بازیکن کوچک و کوچک تر می شود.

به نظر می رسد زازا تنها بازیکنی است که هنوز شانس پیوستن به یوونتوس را دارا می باشد و بانوی پیر فاصله ی زیادی با تمامی اسم های مطرح شده دارد و در صورتی که یوونتوسی ها موفق به خرید این بازیکن هم نشوند، در آن زمان یک بازیکن از میان اسوالدو و پاتزینی راهی یووه خواهند شد.

استورارو بازیکن جوان و ارزشمند تیم یوونتوس که به صورت قرضی در جنوا بازی می کند می تواند اولین خرید یووه باشد اما این اتفاق نیز در آخرین روز نقل و انتقالات رخ خواهد داد تا این بازیکن بتواند برای تیمش در مسابقات این هفته به میدان برود.

رسانه های ایتالیایی مدعی شدند که یوونتوس در تابستان به پیشنهادات رسیده برای پوگبا فکر خواهد کرد و در صورت وجود پیشنهادی در حدود 100 میلیون، بازیکن خود را به فروش خواهند رساند.

در روزهای اخیر خبری از میخیتاریان بازیکن ارمنی باشگاه دورتموند نبوده و به نظر می رسد وی فصل جاری را با پیراهن دورتموند به پایان برساند.

باشگاه ورونا تصمیم دارد رومولو بازیکن فصل پیش خود را که این فصل به یووه پیوسته را به تیم سابقش بازگرداند و از حضور وی در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند. قرارداد این بازیکن با تیم یوونتوس به صورت قرضی می باشد.



«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: